Livrare și retur

Livrarea Produsului

Livrarea produselor se face gratuit, non-stop, in 4 ore de la confimarea comenzii si “ready to serve” (vin la temperatura optima de servire) pentru membrii diamond ai comunitatii vinpremium.ro, in limita stocului disponibil, pentru categoria de produse VIP. Livrarea, atat a produselor, dar in special a serviciilor si echipamentelor se poate face programat (de exemplu, vineri, ora 17.00, locatia “x”). Livrarea non-stop, in 4 ore sau “ready to serve” este disponibila si celor ce nu sunt membrii diamond ai comunitatii vinpremium.ro, dupa cum urmeaza: taxa de livrare non-stop este de 50 lei, taxa de livrare in 4 ore este de 40 lei, la care se adauga 10 lei pentru livrarea vinului la temperatura optima de servire. Se poate opta si pentru livrare prin curieri, care dureaza in general 1 – 3 zile lucratoare de la plasarea comenzii. In acest caz, livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 200 Lei, iar pentru comenzile mai mici se percepe o taxă de transport in valoare de 19 Lei, indiferent de mărimea şi greutatea coletului dumneavoastră, iar optiunile non-stop si “ready to serve” nu sunt disponibile prin acest serviciu.

Produsele vor fi livrate la adresa indicată de către Utilizator în procesul efectuării comenzii.

Utilizatorul se obligă sa fie prezent la recepționarea comenzii la adresa indicată în comandă.

Utilizatorul are obligația de a verifica corectitudinea informațiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior validării comenzii (strada, numărul străzii, blocul/clădirea, numărul, etajul, codul interfonului, codul poștal). În cazul apariției unor erori la introducerea acestor informații, POE LIFESTYLE SRL nu va fi făcuta responsabila pentru imposibilitatea livrării comenzii, livrarea cu întârziere a comenzii sau pentru orice alte consecințe.

Livrarea comenzilor la adresa de livrare indicată de către Utilizator este asigurată de către POE LIFESTYLE SRL  sau prin partenerii contractuali – prestatori de servicii de curierat –  denumiți „Curieri”.

În cazul în care Utilizatorul se află în imposibilitatea recepționării comenzii în mod personal, comanda va fi livrată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării către Curier a numărului comenzii.

Nicio cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorată dacă Utilizatorul nu îndeplinește condițiile de mai sus. În cazul livrării la o locație aleasă de către Utilizator, în situația în care Curierul nu poate avea acces în locația respectivă, Utilizatorul trebuie să se asigure că poate recepționa această comandă.

Dreptul de retragere

La recepționarea mărfii, Utilizatorul trebuie să se asigure că Produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ așteptărilor sale. În caz contrar, Utilizatorul poate să atenționeze POE LIFESTYLE SRL prin email la adresa: [contact@vinpremium.ro] pentru a remedia situația creată în cel mai scurt timp posibil.

Utilizatorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Produs în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Produs expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Utilizatorul intră în posesia fizică a comenzii.

In cazul în care Utilizatorul decide să se retragă din contract, acesta va putea să contacteze POE LIFESTYLE SRL printr-un e-mail scris la adresa [contact@vinpremium.ro], în urma căreia va primi un formular de retur.

Costurile aferente returnării Produselor vor fi suportate de către Utilizator.

In cazul în care Utilizatorul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv/comanda respectivă.

POE LIFESTYLE SRL va rambursa prețul Produsului returnat în 7 zile de la data recepționării Produsului. Suma plătită va fi returnată prin virament bancar, în contul indicat de către Utilizator.

Rambursarea costului Produsului se va face la prețul înscris pe bonul fiscal, indiferent de fluctuațiile de valoare ale acestuia.

Potrivit prevederilor legale în vigoare, nu pot face obiectul dreptului de retragere:

  • furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
  • furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
  • furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
  • furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
  • furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.